Захист за допомогою КФС у подорожах, на транспорті, літаком. Застосування КФС Коректорів функціонального стану Кольцова у лікуванні..

Запитання: Звичайний масажист у поліклініці, які КФС застосовувати для його захисту? Під час роботи та для відновлення після роботи. Кільцов С.В. (7.12.2016 р): Ну які є під руками. Якщо це він, то праву руку треба закрити, та тієї ж двійкою, наприклад. Тут особливо не треба розтікатися думкою по дереву, що є під рукою тим і треба закритися. Тут уже питання не так обміну енергетикою, ну і в тому числі обміну енергетикою, звичайно, тобто, масажист перестане втомлюватися, він не нахоплюватиметься від своїх пацієнтів, це головна функція КФС. Питання: Масажист жінка. Яку КФС на яку руку треба під час роботи? Кільцов С.В. (7.12.2016 р): Та найбанальніший «Жіночий Оберіг» нехай повісить. Питання: Ну ось приватне питання – людина, машиніст електровоза, 48 років. Кольцов С. В. 21 лютого 2015 р.: Так, там здоров'я може пустувати, бо там напруженості електромагнітних полів у кабінах величезні, там їх КФС-ки й збиратимуть. Ну, був такий експеримент зокрема, розповідали, що проводили експерименти, це не я, це один із лідерів, хто в Читі був, в Улан-Уде, вони підійшли до залізничників у депо Улан-Уде з машиністами електровозів, але там дуже швидко все затихло. Так, вони перевірили. Так, добре. Але далі справа не пішла. Запитання: Які коректори потрібно одягати? Нейматов Е. М. 2 грудня 2015: Я зрозумів, якби я спустився в метро, ​​я б напевно взяв «Золоту Піраміду» і «Чистий Простір». Ну, залежно від того… наприклад я вразливий від впливу людей, йду в суспільство, там можна «Жіночий/Чоловічий Оберіг» використати, можна використати 20-ту із золотої серії, але я давно не спускався, тож нічого з собою не брав. Питання: Які КФС використовувати у літаку для пілотів та стюардес? Кольцов С. В.13 жовтня 2015 р.: Здоровий глузд підказує «Чистий Простір» - 16-ту. Багато разів перевірено різними людьми, у всіх працює приблизно однаково. Чотирнадцята? Чотирнадцята для іншого. Вона теж стане в пригоді на борту, щоб там ніяких ексцесів не відбувалося. Запитання: Який коректор краще взяти в дорогу? Хотченкова Н. В.: Для чого? Для безпеки? 14-й чи 16-й, а краще обидва. Як аптечка швидкої допомоги, я завжди з собою беру крім цих двох коректорів перший, другий і п'ятий, не забуваючи про оберег. Ну а далі – іноді дев'ятку, іноді десятку, можу й обидва ці коректори взяти. Тобто що вам потрібно? Для чого? Із зали: У літаки, у польоти краще брати…. Лузгінова С. В. (20.09.2016 р): Ні, а в літаки, в польоти краще брати 14-у, 16-ту, та «Антикатаклізм»..14-та захищає від будь-яких аварій, катаклізмів, тероризму. 16-та створює чисте місце навколо вас. «Антикатаклізм» створює гармонію стихій, щоб не потрапили під жодну… «Антикатаклізм» - це взагалі казка, не КФС, а казка – у будь-якій ситуації, за будь-якого захворювання будь-якого органу, за будь-якої ситуації життєвої. Тобто все зіткано у цьому світі зі стихій. Всі. Питання: Якщо КФC ведуть до збоїв у показаннях точних приладів, то чи можна при собі мати КФC пілоту під час виконання рейсів? Кольцов С. В.: Ось пілоту то можна, йдеться про вимірювальну апаратуру. Це про будь-які тонкі вимірювальні прилади, які треба тарувати. Коли пілот летить і йому треба переключати увагу: тангаж – нишпорка-крен, ось при цьому на прилади ви не вплинете ніяк. Вони створені за іншими принципах, на поперечних хвилях. Це я знаю, я свого часу прикладав руку до посадки космічного літака. Довелося не лише космічну тематику, а й літакову освоїти. На авіаційні пристрої впливу не буде. Йдеться про тонку вимірювальну апаратуру, коли там треба кількісні характеристики міряти, або я ось своїми руками зламав пару РН метрів. Тобто, якийсь із елементів конструкції увійшов у резонанс із зовнішнім полем і з нього більше не хоче виходити. Справді, виникла чергова проблема – а як зруйнувати цю стійку поляризацію? Виявилося, що цей головний біль набагато складніший, ніж його туди увігнати. З цими приладами нічого страшного не станеться. Питання: Чи можна пілотам літаків користуватися КФC? Чи не впливає на роботу приладів? Кільцов С. В.: На борту літака немає тієї вимірювальної апаратури, яку треба тарувати. А висотоміри, датчики швидкості працюють на інших принципах, вони не вийдуть з ладу. Звісно не впливають. Більше того, я нещодавно був на Туполівській фірмі – на всіх літаках існують нерозв'язні проблеми електромагнітної сумісності, коли виникають паразитні струми та електромагнітні поля. Просто ніхто не замислювався, як це подолати. Якщо в таких же умовах резонансного поля здійснювати всі фазові переходи для тих самих мідних проводів або елементів механічної конструкції обшивки – ці проблеми самі собою зникнуть..Більше того, якщо пілоти літатимуть із КФСками, а я просто був на «Кубінці» і бачив у яких умовах тренуються всім відомі «Витязі» - вони від медиків відстрибують як чорт від ладану тільки через те, що там у кабінах напхано настільки багато апаратури, що нормальній людині там важко вижити. За наявності КФС ця проблема зникає. Питання: Чи під час контролю в аеропорту можуть визначити КФС на тілі? Кільцов С. В.: Там немає металевих деталей, тому всі детектори пропускають. Тож коли починають руками лапати» - ну а це що таке»? А ваша якась справа? Так, їм кажеш щось таке: «воду обробляти» - відстають у якій би країні не були. Питання: Усілякі технічні перевірки в аеропортах, що на кордонах не шкодять КФС-кам? Кольцов С. В.: Та нічого з ними не буде. Я геть у Німеччину ввозив сотнями, і нічого, і зупиняли: «що це у вас так багато якогось непросвічуваного заліза?» Відкриваєш, показуєш, а ну гаразд, все поїхали..